Thursday, October 03, 2013

♥u

Susahnyee bile semua kne buat..

Sent from Yahoo! Mail on Android

Tuesday, October 01, 2013

Rindu blog..nak menulis tp mcm2x benda nak buat

Saturday, December 22, 2012

Teman DiOpis

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Wednesday, December 19, 2012

P.M.R


Hari ni keputusan P.M.R keluar ..aku plak yg berdebar2 tggu result dari chukk aku ..yer la, dia la yg paling rapat ngan aku .. 

Alhamdulillah , syukur pada Allah .. atas usaha chukk jugak kan, chukk dpt Straight A's ..Chukk harapan aku utk aku tgk dia belajar ke peringkat yg lebih tggi ..

Tahniah uchukk macham along ,muahhhh ,XOXO


Friday, October 19, 2012

KTMKOMUTER

Aku adelah penggune TETAP ktmkomuter.. aku gune perkhidmatannye setiap hari..akan tetapi sejak akhir² nie,perkhidmatan ni SELALU ADE MASALAH waktu org berpusu² nk g keje..
Skrg ni hari² org yg menggunakan perkhidmatan ni akan dpt 'punchcard merah' ...bersabar la ekkk (nasib baek r ,opis aku tk gune punchcard..klu tk,aku confirm akn dpt award...Award Pekerja LEWAT (◑.◑)
)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tuesday, October 09, 2012

still working (>_<)

uwaaaaaaaaaaaaaaa, aku tgh stuck kt opis lagi ..ni semua gara2 tender yg harus dihtr besokkk ...dah r hari ujan, nsib baik r tumpang my bos..TQ yaa sbb sudi htr aku blik .

Miss U So Much My Laling (^_^)

miss him so so so much laaaa... dah la skrg ni aku demam+batok+selsema+sakit tekak package tu .. bile die ade, tk plak sakit ni dtg, huhuhuhu ...